marți, 2 iunie 2009

experienta Panoramio

Marea majoritate a fotografiilor facute de mine sunt din excursii. In urma cu ceva vreme am descoperit Panoramio si posibilitatea de a plasa fotografiile facute in Google Earth. Ulterior am constat ca acest sait este un cadru propice pentru a interacţiona cu diverse persoane interesate de excursii si de fotografii. Sfaturile lor mi-au fost de un real folos.
La sfarsitul anului 2008 am inscris, mai mult in joaca, cateva fotografii in concursul lunar organizat pe acest sait. Spre surprinderea mea am obtinut "Honorable Mention" pentru fotografia:A fost o incurajare, dar sigur, mai e mult pana departe ...

2 comentarii:

  1. N-ar fi trebuit sa te mire, fotografia ta a fost una din cele mai bune din concurs! Cat despre fotografiile tale, ce pot sa-ti spun? Se vede cu ochiul liber saltul tau in doar cateva luni. Bafta multa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma onoreaza aprecierile tale mai ales ca sfaturile tale m-au familiarizat cu Panoramio. Am vazut acolo multe fotografii minunate. Sper sa ajung sa realizez si eu astfel de fotografii.

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere